Image
. 9 oC пасмурно
UK EN IW RU

Підготовка міста до Рош га-Шана.

Продовжуємо інформувати, про що йшлося на засіданні комісії при міськвиконкомі.

Попередні дописи можете почитати тут: частина 1, частина 2.

  • Питання, які виникатимуть щодо нормального функціонування мереж, за які відповідає РЕУ 3. Працюватиме аварійно-диспетчерська служба, телефон +38 04744 3 20 99 або Гаряча лінія Уманської міської ради +38 096 911 29 11. До РЕУ 3 телефонувати, якщо несправності стосуються житлового фонду, яким опікується ця організація. Якщо ж ОСББ чи ЖБК теж забажають, щоб їм надавались допомога, повинні бути укладені відповідні угоди з РЕУ 3. З понеділка ви ще маєте змогу укласти ці угоди і РЕУ 3 надаватиме вам послуги з ліквідації можливих аварій на електромережах чи мережах водопостачання. Якщо дана угода заключена не буде, то спочатку проблемні ситуації будуть вирішуватись для житлового фонду з угодами, а потім, в порядку черги – усіх інших, за наявності вільного часу.
  • Уманьгаз наголосив на проблемах незаконного будівництва, яке часто розміщується на газопроводах, і це несе суттєву небезпеку для мешканців міста і паломників. Також проблемою є стан газового обладнання, яке використовується в помешканнях, використання балонного скрапленого газу, в місцях харчування, які не введені в експлуатацію, використання плит на велику кількість конфорок, що не передбачено жодними нормами. Незаконне підключення до газової мережі і зривання пломб, недопускання працівників-контролерів до перевірки газового обладнання. Проблеми є.

В разі виникнення конфліктних ситуацій представники поліції радили звертатись на службу 102, в місті цілодобово працює 4 наряди швидкого реагування і 2 наряди слідчо-оперативної групи. Часовий норматив реагування (прибуття) наряду поліції по місту до 10 хв. Та якщо у вас виникає конфліктна ситуація, ви можете звернутись до будь-якого представника поліції, який буде поряд. Кожен працівник поліції зобов’язаний відреагувати на звернення громадян.